First time bawak kete tp x letak 'P' pun

24 march 2010
pergh giler arini aku bawak mercedes bpk ak... bohahahaha
betul pe./ cam pelik bawak merc. tp ade P. giler ape. dah la bru bwak kete. bawak merc lak tu
langgar pe2 ke.. kang x pasal2. beribu kuar.

hari ahad x ingt la bpe tarikh ny
aku bawak sepanjang jalan kebun sampai umh wan ku. aq cam nk show of. tp xde orang sampai agi... xpe2 Allah xnak aku riak.//... =D

2 April 2010
jam giler dah la ari jumaat hujan lak tu.,
bpk aq dah x sedap badan dah. die. pun bgi la aq bawak kete tu. lalu jln belakang dekat SMT shah alam. btu 3 x silap. bawak punye bawak. bpk aku kte corner(kona) aku ingt kan depan lagi sbb die xde kate kiri. aq x paham . pastu pusing la. bpk aq marah aku. die dah a xtahan lagi an.
aku bawak ar laju2. xde la lju 80 la. tp kire laju la dlm hujan and byk kete. aku ckp la. tdi kte x tahan. aku pun slow down la skit. pastu masuk petronas. isi minyak . bpk aq gi buang air. pastu die bwak. die kte feeling better then just now la. okay la just that for now..

Comments

Popular posts from this blog

Turutan Kisah Laksamana Sunan by Ramlee Awang Murshid

loft bed (tempat tidur loteng) atau bunk bed(katil bertingkat)

Menjalani Minor Oral Surgery - Dentist