loft bed (tempat tidur loteng) atau bunk bed(katil bertingkat)

Bagi aq katil yang sebegini menarik minat bagi orang bujang macam saya dan yang mempunyai bilik kecil.Loft Bed atau Bunk bed atau tempat tidur di atas pasti menjimatkan ruang dan kalau di reka dengan cantek pasti menarik.Beza Loft bed dan bunk bed ialah loft bed katil di tingkat atas tetapi dibawahnya ialah mungkin tempat belajar atau tempat untuk meluangkan masa kalu xnak tido. Kalau bunk bed pula ialah katil betingkat 2 atau mungkin 3.



Ini adalah loft bed



Ini pula adalah bunk bed

Jadi, bilik saya kecil dan saya teringin nak buat camni...



kalau diberi kesempatan saya akan buat bilik saya supaya menjadi begini atau style2 macam ni la. biar bawah tu ada ruang untuk kegunaan lain pula. Solat ke xde la sempit sangat.

#semua gune duit#

Comments

Popular posts from this blog

Turutan Kisah Laksamana Sunan by Ramlee Awang Murshid

Menjalani Minor Oral Surgery - Dentist