Sejurus Habis SPM

17 Dec 2009 - keje ngn ayah. masuk2 ade pekerje baru. nme k.yan and abg kerul
biler baru masuk tu sume x taw. so ade gak la yg taw skunk ni. and byk dah taw.

pastu sekian2. ayah den hantar gi kat metro driving. first day tu kene tinggal ngn van. tu la malu nak tanye. aku cam nak nangis tyme tu. naseb bek ade lgi satu trip untuk dak2 cam aku la . telepas van.

aq cam suke ngn muke driver tu. muke innocent. sri lgi sowang tu. rambut dah la color. tp die baek. huhu so betul la. kte orang dont jugde book by its cover.
yg innocent tu nme die abg *a**i* secret. ha3. aq kene hantar last skali time kene tinggal tu.
pastu aku amek test komputer. dpt 41 so fail . retest balik aku lulus. yey.
tyme aku turun tu. abg *a**i* tunggu ye la driver kene la pick up orang an.. huhu. pastu tunggu orang lain siap test, so balik die anta blik HQ. sampai HQ balik ofis kul 2 kot. lagi satu abg hantar balik ofis. huhu.
pastu next session. tunjuk track tgk2 track then petang tu belajar driving ngn cikgu zul.aq dah gi taw awal2 dah ngn die. jgn marah aku klo aku aku buat x betul naseb bek die sporting .
pastu balik ngn ade la abg tu, die boley bace orang. die bgitaw la character2 aq. betul dowh. rse cam bes lak. ade la pengalaman ngn orang cenggitu an. orang yg boley bce. last skali time nak drop aq kt ofis. die pesan klo nak cari pasangan hidup tu biar la bekekalan sbb. aq ni jenis klo ske orang tu mmg betul2 la.. mendalam la... so klo dikecewa kan. mmg meraung la wa ckp.
huhu. thanks bg for the advise.
next session cikgu zul busy so aq kene beljar ngn cikg lain aku x ingt la nme die sowi cikgu... =c
die pun ajr bagus la tegas. ade la aq buat die marah sbb buat x betul.tp die senyap je.cam bengang la.
the last session. kene buat QTI ngn cikgu **** sowi cikgu x ingt nme tp masih ing muke cikgu.dah selesai buat QTI okay la. xde la masalah sgt.

yg hantar aq tu abg *a**i* so die ade la cite. relax je. buat tul2. pastu die doa aku fail. ade ke patut ,aq xtaw la motif die.pastu die kte die nak kaco2 orang yg amek test esok so orang cuak kurengs je. . tp aq ske die la . suke gaye die. smart, cam orang bek2.
pastu aku exam the next day hari khamis..
time exam tu. menanti giliran. pergh cuak giler. naseb bek ade cikgu yg bek die bg advice buat tol2.. buat pe yg cikgu ajar
. pergh naseb bek lepas. yg cuak ny bukit je sbb ramai yg x lepas. takut giler. dah lepas tu aq lulus la. bes3 =D

blik tu . blik ngn abg **** x ingt nme. die tanye lepas ke x. ofcourse ngn gembire nye. hahaha
dlm hati tu . nak abg lagi satu tu yg hantar balik umah. tp ape kan daye.

pastu nak amek lesen tu minggu depan ny harap dpt jumpe abg tu. tp x dpt. mybe die gi amek orang.
beakhir cam tu je la. setiap pertemuan ade perpisahan.sedey gak la. hahaha.

Comments

Popular posts from this blog

Turutan Kisah Laksamana Sunan by Ramlee Awang Murshid

loft bed (tempat tidur loteng) atau bunk bed(katil bertingkat)

Menjalani Minor Oral Surgery - Dentist