Cuti semesterku

Bibik

Seperti biasa sejak bibik aq xde kat umah aqlah yang menjadi pengganti bibik.Kalaulah bibik aq ade xdelah susah2 aq nak kene kemas rumah. Tapi xkemas jugak rumah.=.=
cuti semester ni. tiap2 minggu ade je holiday trip. sangat best. nt bile dah keje nt bile ade duet tiap2 minggu aq gi jln2. itupun kalo xbuzy atau ade keje yg perlu dibuat. tp kalo nak jadek camtu kene jadi boss dulu lah. aq ni kuat gak berangan nak jadi boss ni. erm..
aq start cuti awal bulan 5 baru2 ni. kire dah 20 hari aq kat rumah, dan lagi 5 hari keputusan semester 2 aq akan keluar. dan dlm 2@3 hari lagi aq akan masuk balek ke Universiti dan teruskan pembelajaran seperti biasa. Di saat itu aq akan mula tertanya2 adakah aq ini tidak cukup rajin. kadang2 betul jugak ape yang aq fikir ni. belajar 2tahun je lagi tapi tu pun malas nak belajar. kalau aq rajin nanti senanglah dapat kerja dan senanglah pergi bercuti dah. eh jap2.. aq nak sambung degree dulu, sebelum tu kene amek MUET dulu. erm. English aq bukan nye bagus sangat, jadi mulai dari sekarang aq akan selalu bukak youtube untuk dengar comedy2 yg xde subtitle tu supaya aq xtengok subtitle.

Crumpler Bag

Disaat aq melayari internet dan ketika itu aq sedang menonton youtube. Seorang comedian ada menyebut crumple. so aq tertanye2 maksud crumple. so aq taip di search image sebab lagi senang aq nak tahu dari sia explain dan aq still xtaw ape yang die maksudkan. so aq terjumpe bag yang berjenama CRUMPLER. Salah satu function yang di designkan untuk bag ini ialah bag ini untuk menyimpan camera DSLR.



Crumpler juga ada mendesignkan bag untuk laptop anda, bag pakaian, dan pelbagai lagi.
design yang sangat lawa, dan jangan terkejut harganya juga sangat mahal dan dengan hasrat aq yang tersimpan nak beli bag tu. aq akan belajar bersungguh2 dan beli bag jenama tu. xsabar nak ada bag ni. Amin!!

Sekian

Comments

Popular posts from this blog

Turutan Kisah Laksamana Sunan by Ramlee Awang Murshid

loft bed (tempat tidur loteng) atau bunk bed(katil bertingkat)

Menjalani Minor Oral Surgery - Dentist