Tamat Pengajian Diplomaku

Assalamualaikum,

Selesai diplomaku selama 2 bulan dah sekarang ni. sekarang ni boleh kira mengangur tetaplah. Erm.. Aku berasal dari keluarga yang boleh kira senang jugak la. so kalau aku duk rumah goyang kaki pun xde hal. erm tp i have to babysit my little brother so that's why i didn't work.

Sekarang ni tunggu result penerapan entah dapat ke tidak, kalau tidak baba suro masuk MMU (Multimedia University) je. Erm kalau ikutkan hati okay je dekat jugak dari rumah i mean xde la dekat sgt but it still in selangor. Bila dah jadi graduan diploma ni, aku dah lalui kehidupan sebagai seorang siswi dan pada pendapat aku banyak yang aku belajar. Sangat banyak - bagaimana nak survive, bagaimana nak study, bagaimana nak join club, bagaimana semuanye la katekan. tp yela aku masih muda byk lagi nak belajar. Syukur Allah bagi peluang kat aku. Alhamdullilah.

Kira aku aku mungkin xdpt masuk UiTM kot sbb masalah teknikal yang aku sendrik buat (padan muka buat keje x serius camni la jadi) bukan i x lulus diploma dengan baik tp okay i dapat cgpa 3.00 tp like i said masalah teknikal.. ngeeee.

By the way Majalah tiga dah pindah hari isnin and just now while i'm watching it. Ya Allah pasal hiking mount kinabalu, bila tgk dorang Ya Allah rasa sangat2 nak pergi. rindu kenangan hiking bersama kawan2. bilalah dapat peluang macam ni lagi harap baba kasi pergi. kalau x kasi... (no comment) pergi gak kot. ops. tadi kate no comment then give comment jugak.

#nowreading - Chronicles of Narnia

and now eagarly want to eat -

Comments

Popular posts from this blog

Turutan Kisah Laksamana Sunan by Ramlee Awang Murshid

loft bed (tempat tidur loteng) atau bunk bed(katil bertingkat)

Menjalani Minor Oral Surgery - Dentist