Kedai Buku --> Fikesyen 302 by Ramlee Awang Murshid

Assalamualaikum!! hai u'olls!
Pada suatu hari yang tak hujan, sebab kat Dungun ni selalu hujan, habis basah kalau nak pergi kelas lagi- lagi kalau kelas kat bangunan Transformasi. Okay sambung cerita, baru ingat nak habeskan tgk anime Yu Yu Hakusho, syok2 tgk dapat satu panggilan dari nombor yang tidak dikenali. So angkat je la. Tup Tup terkejut kau. Rupa-rupa lecturer yang diberi nama En. Saiful Najib call, mengatakan aku xbayar lagi yuran UiTM, Ya Allah aku memey x ingt langsung. Okay fine lepas letak call tu aku terus call bapak ku untuk mendapatkan duit yang mencukupi.huhu (pada sape lagi nak mintak) kan~.

Aku tgk la luar. okay hujan macam xturun & dan dan aku dapat mesej dari CIMB dapat RM XXX.00 (berape yuran UiTM itu lah jumlah yang diberi). Dengan begitu yakinnya aku jalan xbawak payung! Naik Van Kunyit bagai~. Sampai lah Bank Islam. Gedebuk.. gedebak.. gedebuk... gedebak... siap segale urusan! bahagia aku nak balek ni, Keluar je Bank Islam... HUJAN!! tp naseb bek aku pakai baju track so kire kalis air jugak la kan sebab track + baru~ Siap ada nme, jangan main2 huhu <-- poyo sebentar.

Hujan xde la lebat mane. aku pun redah la jln sampai bandar, xde jauh mane pun Bank Islam tu dgn bandar.Nak naik Van dah ni-; tgk2 van kosong mmg aq nak tunggu orang tecongok je dlm van tuh! aku pun berambus jln2 dalam bandar sementara nak tunggu orang tu.

BerSINAR-SINAR! kedai buku Pustaka Seri Intan cawangan Dungun tu dari jauh. Aku kalau pergi bandar xsah kalau xmasuk Pustaka Seri Intan tuh! huhu. Masuk terus tgk novel.. kau orang mesti xpercaya lah mate aku ni bersinar2 nampak novel Ramlee Awang Murshid ni; sbb name die kan besar2 tertera kat novel Fiksyen 302 ni. mmg terus amek la kan. Beratur nak bayar.. HA3


Ni lah cover FIKSYEN 302

Lepas ni xsabar pulak nak tunggu buku SUNAN MUSAFIR

Comments

Popular posts from this blog

Turutan Kisah Laksamana Sunan by Ramlee Awang Murshid

loft bed (tempat tidur loteng) atau bunk bed(katil bertingkat)

Menjalani Minor Oral Surgery - Dentist